1939

03.12.2010 19:05

Na cestu zabalit si do kufru pár vzpomínek
kabát a méďu, který se mnou spával od plínek,
svý mámě před nádražím naposledy pusu dát,
vzít brášku za zápěstí prvně na svých nohou stát.

Vratce vstříc novým zítřkům jít


Život je vlak, nestaví
Do dětských očí hází sůl
nastup než se unaví
nad osudem zláme hůl

 

Jsem ještě kluk, copak tě nezajímá, jak mi je
Praha je daleko už vidím břehy Anglie
Srdce mi buší, mámo, nevím, kdo mě zachytí
Noční motýl co ve dne zamotal se do sítí

Nauč mě z dlaní prázdných pít


Život je vlak, nestaví
Do dětských očí hází sůl
nastup než se unaví
nad osudem zláme hůl

 

Dneska tě chápu, štěstí s žlutou hvězdou nekvete
pustits nás musela, bylo to v zájmu dítěte
řekni proč lidi pořád zapomínaj na lásku
Přál bych si znát tvou hezkou tvář jinak než z obrázků

Stopy dnů všedních smývá déšť


Život je vlak, nestaví
Do slepých očí hází sůl
nastup než se unaví
nad osudem zláme hůl