Čtenářka

07.02.2011 09:47

Čtenářka

 

 

Večer jde spát s Moliérem
ráno vstává s Nerudou
dívka co má modrý voči
za brýlovou obrubou
Nosík nosí trochu vzhůru
sedí na něm hejno pih
škoda že ho schovává a
nevystrčí ten nos z knih

 

I když nejsem mušketýrem
co si říká D´Artagnan
a z knížky si přečtu sotva
deset závěrečných stran
Mám pocit že chtěl bych poznat
tu čtenářku trochu víc
dobře vím že láska mívá
kromě rubu hebký líc

 

Netuším jak získal bych si
nejlíp srdce studený
kamarád mi slíbil že zná
tajný recept na ženy
Nesměle jsem stisknul zvonek
pak zdvořile pozdravil
předal dárek s bílou stuhou
co pro ni on připravil

 

Balíček si rozbalila
zběžně mrkla na můj nos
v mžiku jsem byl bez košile
bez kalhot a taky bos
Dík Edmondu Rostandovi
zůstal jsem až do rána
prý v posteli poprvé má
z Bergeraku Cyrana