Dýchám

22.09.2011 19:50

Po krůčcích se vytrácím
jako první sníh
vosk ze svící
na oltáři
Cítím tvoji přítomnost
i když čas je dnes
můj nezvaný host
jménem stáří
Tak běž o dům dál

 

I v ráji občas prší v moll
přízeň štěstí víc
než křehký stvol
se odklání
Já nechci zůstat klečet
s hlavou skloněnou
Čas co mimo mě teče
brát do dlaní
Napít se a vstát

 

Dýchám lásko
v peřinách co voní tebou
usínám s otázkou
kdy na dveře mý stíny zaklepou
a smrt mi navždy změní číslo popisný
Ještě dýchám

 

Mám v sobě štěp Ikarův
věčně mířím výš
nit z taláru
ruce svírá
Nechci vzdát se bez boje
jen rozbít silný
zdi pokoje
kde spí víra
Alespoň doufám

 

Odpusť zpátky se nevracím
s věkem zavírám
zámkem visacím
chvíle ticha
A vím že se nic neděje
sny neumřou
ani naděje
dokud dýchám
Dokud dýchám

 

Dýchám lásko
v peřinách co voní tebou
usínám s otázkou
kdy na dveře mý stíny zaklepou
a smrt mi navždy změní číslo popisný
Ještě dýchám

 

Dýchám lásko
v peřinách co voní tebou
usínám s otázkou
kdy na dveře mý stíny zaklepou
a smrt mi navždy změní číslo popisný
Dokud dýchám