Hallelujah

24.02.2011 07:12

Hallelujah

 (Hallelujah - Leonard Cohen)

 

Svět nekončí
a ty to víš
dnes budeme mít
k sobě blíž
smrt neváží víc
než prachový peří

Na druhém břehu
čeká prám
s modlitbou na rtech
poklekám
zazpívám slůvka
kterým ještě věřím

Hallelujah
Hallelujah
Hallelujah
Hallelujah

 

Proč mámu mou sis
k sobě vzal
já vůbec se tě
nezeptal
a věřil jak jen dítě
věřit umí

Pak zkoušel hledat
po kapsách
pár zrníček
vždyť hvězdný prach
házíš těm co slyší
ale nerozumí

Hallelujah
Hallelujah
Hallelujah
Hallelujah

 

Dříve než jsi
stvořil svět
znát naučil ses
nazpaměť
čím utišit žízeň
prosebníků

Já s důvěrou se
obracel
když odpověď jsem
nenašel
v milostných verších
ani ve slovníku

Hallelujah
Hallelujah
Hallelujah
Hallelujah

 

Když přicházím
už neklepu
já cestu znám
i poslepu
cestu která končí
u tvých dveří

Jsem chudý
nemám vůbec nic
jen hlas mi zbyl
tak z plných plic
zazpívám slůvka
kterým ještě věřím

Hallelujah
Hallelujah
Hallelujah
Hallelujah