Hledám

03.01.2011 21:45

Hledám

( Guns´n´roses - Don´t cry)

 

 

V paprscích slunce,

co tančí po tvářích.

Pod křídly tažných ptáků,

v závějích.

Na plátcích bílých růží,

schované je mám.

Ve vzpomínkách co hladí,

lásko hledám.

 

Nevím jak mám žít sám,

bez tvých dívčích dlaní.

Proto tě lásko dál,

proto tě lásko dál,

hledám v zemi snů a přání.

Nevím jak sám žít mám.

 

Jak je to dávno,

prý pár chladných zim.

Kdy sladká báseň žití,

ztratila rým.

Zbylo pár bílých růží,

uhlíky v popelu.

Do nebe odlétlas,

na křídlech andělů, bejby.

 

Nevím jak mám žít sám.

Proto tě lásko dál,

proto tě lásko dál,

hledám v zemi snů a přání.

Nevím jak sám žít mám.

 

V paprscích slunce,

na tvářích umím číst

ze snů a přání

učím se denně jíst, bejby.

Věřím že tam kde modré

mraky štěstí jsou,jednou,

na křídlech tažných ptáků

do snů mě k tobě přinesou.

 

Nevím jak sám žít mám,

Proto tě lásko dál,

proto tě lásko dál,

hledám v zemi snů a přání.

Nevím jak sám

Nevím jak žít sám bez tebe mám

Nevím jak mám žít sám

Bez tvých dívčích dlaní

Nevím jak sám

Nevím jak žít sám bez tebe mám.

Nevím jak sám

žít mám.