Jsem tady

20.10.2011 10:44

Jak to chodívá
v mracích nad námi
Doufám že už spíš
a pod hlavou máš polštář s hvězdami
Noc je hebký plyš
chvíle kdy ti smím být kousek blíž

 

Přelézt bednění
a ostnatý drát
Měkkou kůži dlaní pro tebe
do krve rozedrat
Rád bych stůj co stůj
jen za úsměv tvůj

 

Jsem tady víc než sám
mrakům se zpovídám
jsem tady doufám že mě jako tenkrát
v nebi posloucháš
Jsem tady nemám strach
utonout ve výškách
Jsem tady blíž
a blíž

 

Stesk jak havelok
zapnu na knoflík
Z nebe padá déšť
a já se na to vůbec neoblík
Němý prosebník
co by tě rád schoval pod deštník

 

Snad si vzpomínáš
na sny pod víčky
že máš bílé šaty závoj z krajky
střevíčky
Noc je hebký plyš
chvíle kdy ti smím být blíž
kdy zkouším na vlastní pěst
prsty dotknout se hvězd

 

Jsem tady víc než sám
dešti se zpovídám
jsem tady doufám že mě jako tenkrát
v nebi posloucháš
Jsem tady nemám strach
utonout ve výškách
Jsem tady blíž
a blíž

 

Jsem tady víc než sám
mrakům se zpovídám
jsem tady doufám že mě jako tenkrát
v nebi posloucháš
Jsem tady nemám strach
utonout ve výškách
Jsem tady blíž
a blíž