Kabriolet

03.03.2011 22:46

Jó to tenkrát byly časy
tesilů a mániček
bez diet se dívčí tvary
sotva vešly do triček
Hladově jsem pokukoval
nejenom po děvčatech
Pionýru už jsem odrost
rezavěl mi ve vratech

 

Duši svou bych ďáblu upsal
za krabičku cigaret
Američan místo Rusa
líp by mi hrál do karet
Ford nabízí boží zboží
je splatný tvrdou měnou
kabriolet v hnědý kůži
se střechou plátěnou

 

R:
I kdybych dřel jako horník
v uranových dolech
nedokázal bych si splnit
sen o čtyřech kolech
Řekni, proč jsme bojovali
na nesprávný straně
pořídím si leda Moskvič
Leninovy sáně

 

Ve frontě stojím jako pako
na maso a citróny
i když je to mimo zákon
kačky měním za bony
Do prasátka pilně střádám
a mám cíle jiný
šlapat pěšky není vada
se značkovými džíny

 

R:
I kdybych dřel jako horník
v uranových dolech
nedokázal bych si splnit
sen o čtyřech kolech
Řekni, proč jsme bojovali
na nesprávný straně
pořídím si leda Moskvič
Leninovy sáně


Vůbec nic se nezměnilo
možná jenom na pohled
rád bych koupil s mojí milou
synovi kabriolet
Místo Rusa kryje záda
věrný kamarád z Číny
pilně šetřím jak zamlada
na značkový džíny

 

R:
I kdybych dřel jako horník
v uranových dolech
nedokázal bych mu splnit
sen o čtyřech kolech
Řekni, proč furt bojujeme
na nesprávný straně
dvacet let po revoluci
plat sežerou daně