Křídla tě chrání

03.01.2011 23:14

Křídla tě chrání

(Green Day - 21 Guns)

 

První lásky pomíjejí
slaná místa v epopeji
nevěříš že máš proč žít
hlavu vzhůru malá
křídla tě chrání

 

Na řasách spí voda živá
pod polštář se nepohřbívá
schovej pláč zpět nedá se vzít
hlavu vzhůru

 

Mám s nadějí krám
denně ji sám
do sáčků vážím
Mám s nadějí krám
stanu se tvým
andělem strážným
nerozvážným

 

Příboj sílí loďkou kývá
v kartách výhra nepoctivá
k jiný šel tak nechej ho jít
hlavu vzhůru malá
křídla mý tě chrání

 

Klín si skrývá do sutany
vlasy hříchem zacuchaný
o svátosti nechej si zdát
hlavu vzhůru

 

Mám s nadějí krám
denně ji sám
do sáčků vážím
Mám s nadějí krám
stanu se tvým
andělem strážným
nerozvážným


O svátosti nechej si zdát
dovol mi se s osudem rvát
bílá křídla pro tebe mám
zavřu krám a přijdu lásko ráno za tebou.

 

První lásky pomíjejí
záchytná síť v beznaději
pevná nit co vede tě dál
hlavu vzhůru

 

Mám s nadějí krám
denně ji sám
do sáčků vážím
Mám s nadějí krám
stanu se tvým
andělem strážným
nerozvážným

 

Mám s nadějí krám
denně ji sám
do sáčků vážím
Mám s nadějí krám
stanu se tvým
andělem strážným
nerozvážným