Náruč kopretin

03.01.2011 21:21

 

Náruč kopretin

(Text k písni I´m on fire skupiny Inspire)


 


 

Léto podzim střídá,
a uběhla už spousta dní,
od chvíle, co jsem dostal,
pusu poslední.
Odešla jsi k ránu,
a já ti nestih vůbec říct,
že bez tebe, má lásko,
neznamenám nic.

Ref.
Náruč kopretin,
tak jak to máš ráda,
za mrazivých chvil,
až u lučních víl,
pro tebe vyprosím.
V domě každý kout,
po tobě se ptává,
křídla Pegasů,
vplýtaj do vlasů,
vzpomínky loňských zim.

 

Někdy se to stává,
zaprodal bych celý svět,
že se ke mě, lásko,
vrátíš domů zpět.
Domem voní kává,
a já tě zpátky mám,
u plného šálku,
s tebou usedám.

Ref.
Náruč kopretin,
tak jak to máš ráda,
za mrazivých chvil,
až u lučních víl,
pro tebe vyprosím.
V domě každý kout,
po tobě se ptává,
křídla Pegasů,
vplýtaj do vlasů,
vzpomínky loňských zim.

Int.
Čekám, kdy zas otevřeš,
pro mě srdce svý,
co v ledových závějích,
zasypaný spí.
Až se ztichlou předsíní,
tvý kroky rozezní,
pak uvěřím, že plní se sny,
těm co věčně sní.

 

Ref.
Náruč kopretin,
tak jak to máš ráda,
za mrazivých chvil,
až u lučních víl,
pro tebe vyprosím.
V domě každý kout,
po tobě se ptává,
křídla Pegasů,
vplýtaj do vlasů,
vzpomínky loňských zim.