Remorkér

30.07.2011 08:28

 

V hloubce tvých očí se utápím
tak hoď mi alespoň lano
já slyšel bych rád tvoje "Ano"
Nepřízeň lásky tě netrápí
do oken nahlíží ráno
a ptá se snů proč sám zase spím

 

Dříve byl jsem jako Remorkér
dnes vratká plachetnice
co v tvém království slibů lehce zabloudí
Nepřízeň lásky tě netrápí
do oken nahlíží ráno
a ptá se snů proč sám zase spím

 

Chápu že mužských jsou tisíce
ani dívek není málo
mám štěstí že nám se to stalo
Počítám dny celé měsíce
kdy mě to u srdce hřálo
a úsměv tvůj byl cíl tajných cest

 

Dříve byl jsem jako Remorkér
dnes vratká plachetnice
co v tvém království slibů lehce zabloudí
Počítám dny celé měsíce
kdy mě to u srdce hřálo
a úsměv tvůj byl cíl tajných cest

 

Přání jak motýly schovávám
v krabičce zápalek Solo
na dluh koupím si přístavní molo
Přestože loďka je děravá
mám ještě záchranný kolo
kurz k tvým břehům myslím dobře znám

 

Dříve byl jsem jako Remorkér
dnes vratká plachetnice
co v tvém království slibů lehce zabloudí
Přestože loďka je děravá
mám ještě záchranný kolo
kurz k tvým břehům myslím dobře znám