Šahrazád

12.05.2011 21:31

Když míchám slova s tajemstvím
vzduch voní víc než badyán
jak svítání spatřit vím
smrt ukryla jsem do lián
Král měsíc zlatou nití
vyšívá na samet hvězdy
křížkový steh se třpytí
v závojích bez nevěsty

 

Jak Šahrazád,
co do snů vládci vchází
i mě za nocí doprovází
klapot dívčích střevíčků
Jak Šahrazád,
dnes já pokorně čekám
cit je zrádnější než řeka
k zbloudilému peříčku

 

Perly jako slzy slané
uchovávám v džbánku z pouti
jediná mi z tváře kane
chladné srdce nezarmoutí
Tak zoufalá si stýskám
a z doteků příběh spřádám
oknem utekla láska
mám i nemám tě ráda

 

Jak Šahrazád,
co do snů vládci vchází
i mě za nocí doprovází
klapot dívčích střevíčků
Jak Šahrazád,
dnes já pokorně čekám
cit je zrádnější než řeka
k zbloudilému peříčku

 

Na pohádky už jsem velká
přesto raději lžím věřím
noc je sladká karamelka
láká jít za práh k tvým dveřím
Jsem platýs co se v síti chyt
ve vakuu čtyř stěn plavu
čekám až mi ostrý břit
nad ránem setne hlavu