Srdcový král

03.01.2011 23:08

Srdcový král

(Where Do I Begin - film Love Story)

 

 

Pírkem holubím
stín kreslí na tvé tváře
vločky zašlých zim
padají za polštáře
Jako měkký šál
slova mě uvnitř hřejí
plamen rozdmýchal
srdcový král



Chlad už nebrání
snadno se vzdal své vlády
vlasy havraní
smím zůstat navždy mladý
Půlnoc marnivá
spí obraz v zlatém rámu
na rtech ulpívá
chuť palčivá



Déšť umývá
ze zdí pár vyznání
křídou jsem psal
lásko ti do dlaní
tajně se rval
srdcový král



A já nečekám víc
maličká víla
do plískanic
sněženky skryla
má vše co si přál
srdcový král


Z kapsy vyhání
slzy jak drobné mince
tečou po skráních
v záhybech na přikrývce
Prázdné misky vah
když vzpomínky se ztrácí
na rtech ulpívá
chuť palčivá



Déšť umývá
ze zdí pár kradmých slůvek
křídou jsem ti psal
i dlaní od borůvek
Jako měkký šál
mě chladné vločky tíží
šel zas o dům dál
srdcový král