Štěstí v neštěstí

05.01.2011 16:37

Štěstí v neštěstí

(variace na námět kapely Bluechips)

 

 

1.
Na stole leží vzkaz, že mě dnes opouštíš
krajinu srdeční opřádá zemská tíž
Jdeš cestou, která tu mou navždy míjí
do koše házím sny i pugét lilií
Koupil jsem ho spolu s lahví Chardonnay
mé štěstí v neštěstí potichu utone

2.
I když...
Den začal slibně, v loterii chyt jsem šest
od slečny štěstěny slepě se nechal svést
Teď mi však sladké víno hořce chutná
nejlepší oblek dře jak režná kutna
Výhru bych radši vyměnil za tvou přízeň
ale žít s nadějí to neuhasí žízeň

R.
Nevím jak nahoře bych nejlíp splatil
že získal jsem dost, ale taky ztratil
Tak dřív, než se mě svatej Petr zeptá
ve štěstí v neštěstí jsem přijat za adepta

Přemýšlím co  výhra a co ztráta je
peníze jsou zisk,  láska spíš výdaje
Přestanu myslet na to co je ztracený
koupím si  vilu a zanevřu na ženy

3.
Možná že až čas všechny rány zacelí
nemajetným chlapům polezu do zelí
Vždycky ti vadilo že nemám vůbec nic
už nejsem dávno lásko ten princ z nemanic
tvá nová známost v mém lesku trochu bledne
stačilo by počkat do odpoledne

R.
Nevím jak nahoře bych nejlíp splatil
že získal jsem dost, ale taky ztratil
Tak dřív, než se mě svatej Petr zeptá
ve štěstí v neštěstí jsem přijat za adepta

Přemýšlím co  výhra a co ztráta je
peníze jsou zisk,  láska spíš výdaje
Přestanu myslet na to co je ztracený
koupím si  vilu a zanevřu na ženy