Znám nastokrát

03.01.2011 21:41

 

Znám nastokrát

(Text k písni My girl skupiny Inspire)


 


 

Znám nastokrát tvoje svítání,

když ranní zář černou zahání.

Zas vedle mám tvý ruce i tvář,

znám nastokrát jak se budíváš.


 

Ref.

Jsi mi lásko vším,

mou nocí i dnem,

a oázou v poušti.

Pel z křídel andělských,

střeží náš sen,

když déšť se spouští.

Vždyť víš...


 

Znám nastokrát tvoje úsměvy,

jak sladce zní, leccos napoví.

Když temný stín už dávno šel spát,

znám nastokrát tvoje „usmívat“.


 

Ref.

Jsi mi lásko vším,

mou nocí i dnem,

a oázou v poušti.

Pel z křídel andělských,

střeží náš sen,

když déšť se spouští.

Vždyť víš...


 

Znám nastokrát tvoje objetí,

žár paží tvých, co mě obletí.

Dík tobě vím, kde svý doma mám,

znám nastokrát s kým rád usínám.


 

Ref.

Jsi mi lásko vším,

mou nocí i dnem,

a oázou v poušti.

Pel z křídel andělských,

střeží náš sen,

když déšť se spouští.

Vždyť víš...